ska ladda upp bilte bilder på min skådespelare:)

tjenare..
Idag har jag inte  gjort nått har prsic valnat o har jävligt ont o halsen ..
Så har drukit te o ska kolla om jag blir bättre Jag vill fan inte ha det imorn i skolan ..
MEn vi få se fan vad jag hatar ha ont i halsen .
han bröder Först e ju Siavash den andra är Orang o sen den andra längst ner e Arash
tjenare..
Idag har jag inte  gjort nått har prsic valnat o har jävligt ont o halsen ..
Så har drukit te o ska kolla om jag blir bättre Jag vill fan inte ha det imorn i skolan ..
MEn vi få se fan vad jag hatar ha ont i halsen .
spola fram lite kanske 5 min han på höger som holler på med sladd e min skådespealre.. Ska visa er mer fast om en annan :) ni kanske intefattar vad han säger men jag ville bara vsa lite hur han pratar o hur han ser ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0