Gäster

Tejanre :)..
Om några minuter så komemr våra gäster att komma..
Det e mammas kompis som ska komma med henens syster..
henens syster har nyligen kommit från Iran . Sitter vid datan och är inloggad på facebook ..
Ja , ni vad kan man göra en söndag eftermiddag.. Tänka ohh fan skola imorn AHAHAHA BLÄÄÄÄ.
Fan vad jag hatar gå till skolan..
Jag börjar gilla Iran mer än sverige fattar inte vfr..
HAha min mammas släkt säger när du gifter dig kommer du flytta til Iran ..
Kanske det man vet alldirg..
FAst då kan det inte vara med en svensk man haha Då blir det persisk..
Eller det e ju bästemt att jag MÅSTE MÅSTE ha en persisk man hahah...
Men fan gillar inte ha svensk vet inte vfr
. Det e fett kul i iran faktisk. funderade på att åka till iran denhär sommaren alltså om tre eller två månader..
Asså om jag sparar mina pengar så kanske det går man vet alldrig :).
Men då vill jag gå ensam inte med mamma eller pappa..
Men min pappa kanske åker snart hahah sköönt för honom ..
Ska ladda upp lite bilder sen ska jag hjälpa mamma med lite saker..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0